lørdag 25. desember 2010

Malerstreker

Jeg fikk også tid til å male et nytt bilde til ei god vennine før jul.
Jeg ble spurt for leeeenge siden om jeg kunne male et bilde til henne.
Jeg fikk heldigvis nok inpirasjon og tid før jul. Jeg gikk nemlig forbi
Østerlie, en malerbutikk i byen, og der hang det et kjempekult bilde i
utstillingsvinduet. Det var av ei dame som satt og røykte, med en kjole som
det var limt på paljetter på. På ringen hun hadde på seg var det også limt på en
perle. Jeg syntes effektene på bildet var så kule og inspirerende. Så på bildet mitt
valgte jeg å lime på perler og diverse steiner og metallringer.
Første gangen jeg har brukt en slik effekt, men definitivt ikke den siste! :D
Bildet er malt på en malerplate, med vannfarger og akrylmaling.
Tittelen på bildet er "Time to shine".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar