fredag 3. desember 2010

Årets Julekort-bunke!

Jeg har lagd julekort! Mange også. Jeg fikk en bestilling på 30 stk
håndlagde julekort av Markise Haco, så skulle farmoren min ha 6stk
og mamma bestilte 5stk. Så jeg har hatt nok å holde på med i det siste.
Jeg syntes det var kjempegøy å lage disse julekortene. Også er det litt kult
at de er håndlaget, det er ingen som er like. Jeg har definitivt fått sansen for å lage kort.
Jeg har igjen flere julekort, som jeg har tenkt å selge.
Bare ta kontakt, viss du er interessert!
Lager også kort etter ønsker.

Her er bilder av kortene jeg har lagd så langt:

































Gledelig jul! Håper du fikk litt julestemning av kortene :)

2 kommentarer:

  1. Så fine julekort da Vilde! Kom i den rette julestemninga her ja :) Du er FLIINK :D

    SvarSlett