onsdag 30. juni 2010

Motivasjon og positive ord

Dette bildet lagde jeg for noen dager siden. Meningen bak dette bildet er motivasjon og
livsglede. Jeg lagde det til ei vennine som sliter mye for tiden, som trengte motivasjon.
Jeg satt et par timer og klipte ut positiveog morsomme ord fra aviser.
Det ble ganske mange ord etterhvert,  og mange hullete  aviser.
Tok litt tid å få sortert alle og limt på lerettet etterhvert også.
Men det var veldig gøy å lage bildet, og etter å tilbringt en hel formiddag
på å legge merke til og klippe ut positive ord, klarte jeg
ikke å være annet enn positiv selv. Det hjalp veldig på humøret.
Hun likte bildet kjempe godt og fikk et stort smil på munnen.
Kanksje jeg kommer til å lage flere lignende bilder? : D
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar