tirsdag 15. juni 2010

17 nye akryltuber, nye pensler og lerreter i forskjellige størrelser

Heihei!
Jeg er så glad. Jeg fant en morsom og spennende butikk i byen.
Søstrene Grene, de holder til i Olav Tryggvasonsgt 14 i Trondheim.
Offisielt min nye yndlingsbutikk!
Ikke nok med at de har masse saker og ting for enhver smak, det er
veldig billig der også. De selger litt av hvert der, til og med maling og malesaker.
Før jeg dro derfra endte jeg opp med 17 nye akryltuber, nye pensler og noen lerreter.
Jeg betalte ikke så mye for det heller. Malingen var herlig og jobbe med, hadde god dekkevne og sterke farger.
betalte mellom 16kr og 26kr pr. tube. Og for å være ærlig, er det den beste akrylmalingen jeg har malt med.
Det ble plutselig mye billigere å være kreativ.
Jeg prøvde å male på lerret for første gang i mitt liv, med ny maling og pensler.
Slenger med et bilde av kjøpet, og resultatet!












































"Mann i Ballong"

3 kommentarer:

  1. Ooo! Skikkelig fint og fargerikt. Jeg skal se om jeg finner den butikken en gang :-)
    Fin ny bakgrunn, forresten.

    SvarSlett
  2. "Mann i Ballong" var kjempe fint, Vilde! Så flink du er ^^

    SvarSlett