mandag 29. mars 2010

Silketrykk - Portrett



Heidu!
Her har du meg, i så mange farger på engang,
som du sikkert aldri mer får se meg i.
Portrettet var en oppgave i visuelle kunstfag nå nylig.
I denne oppgaven skulle vi redigere et selvvalgt bilde av oss selv, i photoshop. Bildet skulle være Andy Warhol inspirert. Du har sikkert sett bildet han har laget av Marilyn Monroe? (viss ikke så har slengt med det bildet nederst.) Et slikt bilde skulle vi lage av oss selv.
Denne oppgaven var litt utfordrende, hehe. Hadde aldri prøvd photoshop før. Noe jeg tror bildet mitt bærer litt preg av. Men det var en spennende oppgave. Har fått lært meg det mest grunnleggende i photoshop, noe som var et av målene i denne oppgaven. Krevende oppgave fra min side, men morsom iallefall!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar