søndag 18. mars 2012

Street Art på Odda!


























Helloen.
I går var jeg og noen fra klassen på smelteverket på Odda
og dekorerte litt på en av veggene. Det var her vi skulle utføre
street art prosjektet vårt som jeg snakket om i forrige innlegg.
Prosjektet dreide seg om protest. Jeg valgte å gjøre en annen
versjon av den hjemløse mannen jeg lagde på et lerret, og ikke
minst myye større! Det var et spennende prosjekt med mye
utforskning og utfordringer. Dette må jeg innrømme er det største
portrettet jeg har lagd noen gang. Og forhåpentligvis ikke det siste.

I ansiktet har jeg brukt svart akrylmaling, mens lua, håret og skjegget
har jeg lagd med spraycans. Første gang jeg har brukt spraycans i et
portrett også. Dette portrettet er nesten dobbelt så stort som meg!
Kjempekjekk erfaring å ha med seg. Jeg valgte å skrive ved siden av
portrettet "Homeless nor worthless! Go to invisiblepeople.tv
and watch their stories."






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar