mandag 26. desember 2011

Street art på Odda

Helloen!
tidlig i november hadde vi en gjestelærer på visuell kunst.
Læreren var selveste Gaia fra New York! En veldig kjent og
utrolig flink kunstner som driver med street art. Og klassen min var så heldig
og få ha han som lærer i street art prosjektet vårt vi skulle ha på Odda.
På en nedlagt fabrikk i Odda skulle kunstverkene våre opp. Og vi skulle
bruke "paste-ups". Det vil si at vi lager kunstverkene våre på forhånd på
et stort ark med hjelp av sprittusjer, for å skjære det ut og bruke tapet-lim
for å klistre det på veggen/der man ønsker. Jeg fikk utdelt en stor dør sammen
med en klassekamerat. Det første bilder viser min del av verket, og det andre
er mitt og Audun sitt satt sammen. Gaia bodde på skolen vår når han var her, og
la igjen et lite spor bak på skolebyggningen vår. Se det nederste bildet.
Håper du liker det!

- Vilde Hage Aune [vha]



Min del av prosjektet.


Samarbeidet med Audun ferdigklistret på den rustne fabrikkdøra.


En hilsen fra Gaia på skolen vår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar