onsdag 6. april 2011

Landsmønstringen i UKM

Hei igjen!
Nå har det skjedd noe helt rått siden jeg blogget sist. En liten
stund siden det skjedde nå, men har vært så lykkelig nyheten at jeg
har rett og slemt glemt å blogge om det.
Jeg har nemlig kommet meg videre til UKM-Festivalen!
Bildet mitt "Love is blind" gikk videre fra fylkesmønstringen og skal
stilles ut under landsfestivalen i Trondheim spektrum 24-28.Juli.
Det var bare 4 kunstinnslag av alle på fylkesmønstringen som gikk videre,
og de endte opp med at bildet mitt ble 1 av de 4. Jeg er så overlykkelig og overrasket.
Det var så kjempe mye bra på utstillingen, at det kom som et lite sjokk å bli valgt ut.
Jeg gleder meg som bare det!
Slenger med et bilde av en artikkel om meg som sto i Trønderbladet 24.Mars 2011.
YAY! : D


2 kommentarer: